Non-Profit Sector

(Overheden, Vzw’s, onderwijs ...)

 
 

Administratiekantoor Baten & Partners

Het Administratiekantoor Baten & Partners is sinds 1998 actief op het gebied van algemene administratie, personeelsadministratie, financiële administratie en consultancy. Wij hebben ruime ervaring bij verschillende opdrachtgevers, zowel in de profit als in de non- profit sector, en staan klaar voor alle werkzaamheden op deze gebieden.

Het nauwkeurig opvolgen van de loonadministratie is voor de meeste werkgevers meer dan noodzakelijk. Daarom biedt het Administratiekantoor Baten & Partners oplossingen voor het bekomen van gedetailleerde kostprijsinformatie over de lonen, met verdeling naar kostensoorten en kostenplaatsen, en geïntegreerd in de boekhouding.

Fiscale en boekhoudkundige consultancy zijn eveneens belangrijke werkzaamheden van ons bedrijf. Wij kijken naar alle onderdelen van uw boekhouding en zorgen voor het efficiënter inrichten van de financiële administratie en/of fiscale structuur.

De "Partners" van het Administratiekantoor Baten & Partners willen voor u een belangrijke adviseur zijn. Professionals hebben toepassingssoftware en een website nodig die hen ondersteunen in hun vak. Daarom bieden wij, naast de op de markt zijnde standaardproducten, enkel maatwerk.

Wij staan garant voor flexibiliteit, kwaliteit, snelheid en expertise.